Telefonie

Traditioneel bellen zoals vroeger met ISDN is niet meer. Tegenwoordig verloopt dit via de VoIP techniek, ook wel internet bellen genoemd. Door beveiligde methoden te combineren is het niet alleen veilig, maar kan de verbinding gegarandeerd worden. Zo kunt u bijvoorbeeld uw mobiel onderdeel van uw telefooncentrale laten worden. Dit kan in zowel de Hosted VoIP-omgeving van Xecute (via cloud) als uw eigen PBX zijn. Deze mobiele telefonie integratie is op simkaart-niveau, hierdoor bent u dus niet afhankelijk van internetdekking en staat de veiligheid garant. Door de cloud toepassing kunt u alles makkelijk zelf instellen en zijn er minder hardware investeringen nodig. Microsoft Teams kunt u ook koppelen aan deze telefonie oplossing.

Hieronder lichten we een aantal oplossingen toe, maak een afspraak dan bespreken we uw oplossing.

Techniek

Vaste telefonie in de vorm van VoIP, vast-mobiel integratie, VoIP Trunks.

GSM, 4G/5G – LTE data, M2M (Machine-to-Machine)/IoT (Internet of Things).

Telefonie (vast-mobiel) ook combineerbaar met zakelijk internet met flexibel contract samenstelling.

Wereldwijd bereikbaar, bellen via VoIP en/of mobiel. Doorschakelen als u dat wilt, u heeft volledig de regie.

Makkelijk te verhuizen of te combineren met meerdere vestigingen, ook met thuiswerken. 

Klimaatneutraal: Voor onze telefonie geldt CO2 emissie reductie door gebruik van groene stroom en ISO14001 certificatie.

Besparingen

Lagere gesprekskosten of onbeperkt bellen en maandelijks weten waar je aan toe bent.

Geen investering in dure telefoon centrale, door cloud oplossing.

Flexibel opzegbaar en uitbreidbaar, geen jaarcontracten. Groeit met uw organisatie mee. 

Makkelijk zelf aanpassingen doen via een web interface/app. Geen dure service contracten.

Uitgaande gesprekken of bepaalde nummers blokkeren. Dure ‘call-back’ nummers blokkade inrichten.

Software integratie

Integreerbaar met Microsoft Teams en Microsoft 365, benut het volledige potentieel.

Goedkoop integreerbaar met software, denk aan integratie CRM, maar ook automatisering uren registratie/facturatie.

Met één klik bellen bijvoorbeeld vanuit eigen CRM software, Outlook of document.

Door integratie met software, efficiënter werken, automatische processen en meer controle.

Gebruiksrechten makkelijk te managen door group policies.

Veiligheid en data

Veiligheid: dedicated DSL/glasvezel naar ons datacenter, zodat uw telefonie niet over het internet gaat.

Instelbaar voor uitbellend met uw algemene nummer, of juist medewerkers per toestelnummer bereikbaar maken.

Beveiligde Pin verbinding, door certificering van Currence. Veilig uw transacties afhandelen.

Uitgebreide data analyse op uw in- en uitgaande gesprekken in dashboard vorm.

Gesprekken opnemen en deze delen binnen uw organisatie en dat geheel volgens de huidige AVG (GDPR) wetgeving.

Xecute heeft oplossingen voor totaalcommunicatie, flexibel opgebouwd en kan zo meegroeien met uw organisatie. Stap voor stap kunt u uw dienstverlening uitbreiden. Deze gefaseerde uitbreiding zorgt voor betere  bereikbaarheid en waarborgt de continuïteit. Ook de schaalbaarheid is flexibel aan te passen en alles is centraal beheersbaar, zo kunt u zich focussen op uw bedrijfsdoelstellingen. 

Benieuwd hoe Xecute uw bedrijf verder helpt? Maak vrijblijvend een afspraak voor advies op maat. Het gebruik verschilt per organisatie en de mogelijkheden haast ontelbaar, wij sluiten het graag aan op uw behoeften. 

Wij zijn graag uw “Total Care ICT Business Partner”.